Pages

Thursday, April 15, 2010

bUkiT cErakAh..


Naek bus terbuka kiri kanan mmg best la..hahaha..1st time la katekan..semue excited..padahal bus nie adalah transport yang bkan pilihan utama tuk smue org.tp kat cnie smue berebut nak naik..

Kitaorg berbasikal petang tu..mmg penat la sbb kawasan berbukit2..ok la bley kempis perot..hahaha..

Ok nie la aksi poyo vice president II ngan aku time naek bus...

Actually aku xde la prepair sgt tuk presentation nie..dah mmandangkan head aku demam aku pergi tanpa rela sangat la..Tgn pon xtaw nk letak mane..seb bek de pocket..klo x nampak gak la tangan aku pakinson..heeee..

Ok da settle semue presentation lepak jap..actually tgh tunggu coming activity..siang mlam duk beraktiviti..Tp yang penting seronok la..

Time kitaorg berjalan kat kawasan Bukit Cerakah tu..Rupe2nye ade rumah 4 musim..so cute..hehehehe...So kat Malaysia pon bley la nk rase musim len tp tiruaan la...

Nie kitaorg punye PRESIDENT and SECRETARY...


Berlakon kuat la diorg nie...hehehe..tp sejuk la kat situ..Mase pegi hari tu tgh winter..nice..

Induction suda...means that we have to do our responsibility to our Kuliyyah..Bkn senang nk pegang post..Bile ade post kene la pegang amanah..Amanah tu bkn la perkara remeh tp akan dipersoalkan diakhirat nanti sama ada kite jlankan ke tak..Dua sem akan aku pegang amanah nie..Hopefully dpt jlnkan dengan bek..Amiinn...

No comments:

Post a Comment